Sunday, January 04, 2015

Apfel again


Ich mag Apfel <3



Cantik kannnnnnnnnnnn. Hehe. Malang sekali, apple ni ngakk bisa dimakan. Bak mutiara kata orang tua-tua dahulu, jangan tersalah pilih antara berlian dengan kaca kerana dua-dua pun berkilau. Lol. Takde kaitan xD Apple ni hiasan je la. Anyway, beberapa hari lepas aku ada pergi Angsana. Baru je lagi. Lepastu tingkat atas sekali, ada satu kedai nama dia Romantika. Kedai tu besar nak stirb. Gila tau. Semuaaaaa barang dia lawa-lawa. English theme gitu. Takla. Aku takdela minat sangat. Aku suka Apple ni je. Kat sana banyak gila memang serius aku cakap banyak gila bunga hiasan. Aku terasa macam kat dalam taman bunga. 

Apple ni harga dia RM1. Haha. Singgit satu bro. Aku nampak ada banyak lagi. mango, lemon, semua. Ye, RM1. Hahaha. Tapi aku pilih apple. Apple sedap. Aku tak makan la Lemon. Mango lagi la. Aku taktau la Mango aku pernah makan ada la dalam 3 ke 4 kali dalam hidup aku. Tapi aku punya kiraan bukan ikut berapa biji mango tapi ikut berapa kali mango masuk mulut aku. Ye, 3 atau 4 kali. Aku memang tak makan. Aku dah tak ingat rasa dia macam mana. Aku macam tak bole nak terima. Haha. Sebenarnya apple pun aku tak makan sangat. Senang cerita aku memang tak berapa nak makan buah. Sayur aku makan ah. Aku makan bawang. Terasa dah besar kalau makan bawang sebab dulu tak makan bawang. Tapi bawang besar je bro. Bawang putih tak makan. Kakaka. Sayur lain tak mengira warna dan rupa, semua aku makan. Aku tak memilih dalam bab makan sayur. Haha. Aku selalu lack of vitamin. So aku kena amik vitamin tapi aku tak amik. Bila ada signs insufficient of vitamin baru aku start makan. Haritu aku makan vitamin 11 biji sehari dalam masa 3 hari. Lepastu ok la. Syasya la asyik asyik suap. Tapi aku makan je sebab vitamin tu sedap. Haha. 

Oh ye, masa nak bayar tu orang tu macam, budak ni dah kenapa siak? Aku rasa dia annoyed dengan aku la. Hahaha. Aku bayar jela RM1. Aku nak satu je apple. Lama aku cari tau. Selalunya ada tapi dia jual banyak-banyak. Taknak la. aku nak satu je. Sebelum ni aku pernah buat macam ni dekat pasar. Aku beli sotong seekor sebab nak buat takoyaki. Pastu 60sen. Hahahahahaha. Tapi muka orang tu cam tak kisah sangat ja~ Dia tak peduli kot. Layan jela budak ni. Tak sangka apple tak bole makan ni lagi mahal dari sotong yang bole makan. Mahal 40sen pulak tu. Hahaha. Dahla. Apa aku buat ni? Ish ish ish. Sekarang aku dah 17. Dah besar. Dah matang. Kakakakakaka.



No comments:

Post a Comment