Sunday, January 04, 2015

Barbie


Bro, kau buat apa je kat rumah?








"Kakak Jirahh jom la main barbie dengan Sya"









._.
















._.


















._.





















._.





















._.






















































Aku main sebab dia dah nangis nangis. Kakaka. Set ni aku punya dulu (dan sampai sekarang pun masih aku punya jugak). Hadiah Birthday waktu sekolah rendah dulu. Waktu tu. Umur aku. Wallahualam. Serious. Bukan tak nak bagitau cuma gua nak ingat xD























































































































Suka eh kau.


Aku terigat pulak masa lepas UPSR dulu aku pergi dye rambut Barbie guna watercolour. Ada dua Barbie jadi mangsa. satu jadi ok, lawa. Satu lagi nak buat rambut jadi hitam tapi end up jadi warna kelabu macam nenek. Sampai sekarang ada lagi.



"Kakak Jirahh nampak tak Barbie nenek?" xD







No comments:

Post a Comment