Friday, January 23, 2015

19/1/2015 - My Very First Time

Tajuk macam merepek. Haha. Tapi betul la ni FIRST TIME 
aku keluar dengan kawan-kawan. 
(tolak lawatan/rombongan/dll yang pegi singapore, key yel, pusing johor sume. Sebab ada cikgu. Kakaka). 

Ni first time aku kuar ngan kengkawan sepanjang hidup aku selama 16 tahun 3 bulan ni. Gelak la. Tak kisah. Haha. Aku excited ja. Haha.





Venue: Jusco Taman U lol
Date: 19 January 2015
Time: 3.00-5.00 petang









Sebenarnya parents aku mana bagi buat benda camni. Haha.


No

No

No



Aku sebenarnya dah bersedia di reject bila minta izin nak pegi keluar dengan kawan.




tapi








Setiap kali aku dapat invitation ke benda camni, aku tak pernah tak tanya parents aku walaupun aku tau kebarangkalian (oh, homework probability tak siap lagi la) jawapan yang aku akan dapat ialah tidak. Tanya je la. Dulu sedihla kot bila dendiorang tak bagi. Lagi lagi bila besprengg iolls pindah sume pun iolls still tak bole nak jumpa dorang buat kali terakhir. Tapi makin lama saya dah kebal bila dengar jawapan tidak sebab saya ada telinga besi xD


em. 

weolls kuar ni sebab Izzati nak pindah Sabah. Tsk tsk tsk.




Aku kawan dengan awek ni dari darjah 1 okehh. Dia pernah pindah, berpisah pastu berjumpa kembali. Haha. Aku harap pasni aku dapat jumpa dia lagikk.
Aku paling ingat poop fly aka taik lalat dia aka nak sedap sikit, mole dia xD




Aku balik sekolah terus tanya mak aku boleh ke tak. Sekali mak aku cakap boleh. Aku macam, aku sedang berhalusinasi di siang hari keee haaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh



em.
Lagipun awek ni request cheesecake pastu dia ni tak bole nak datang sekolah pulak. So iolls bagi la kat dia masa jumpa tu.




sushi king bro. Sushi king. Sedappp.




budak izzati yang tengah.




Ni air yang I order. Ok I tipu. Ni orang sebelah punya.




Aku tak order air. Sebelum keluar rumah macam tergerak hati nak bawak air kotak. So yeah, aku minum air kotak ja-- as you can see above. Aku makan nii. Apatah nama dia. Udon dengan tempura ni. Sedap. Sebab aku keluar makan dengan budak budak, aku tolong makankan sayur tempura dendiorang. Kahkahkah.




 yay yay banyak awek kat keliling aku. yay yay




Asyik asyik wefie. Ish ish ish. Sukati aku la. Kau sebok pehal hah. Kakaka.





Pastu pergi Guardian. 
Hmm. Aku tak pakai make up la. Susah.

Pastu pergi MPH.
Hmm. Buku 'Mein Kampf' tade jual la. Susah.


lol






Pastu pergi..













ARCADE

ARCADE!!!


jap

tu kot nama dia
yang sebelah mph tu

aku

dah

lama

dah

teringin

nak

masuk

situ

ni

first

time

aku

masuk

sini

akhirnya

impian

aku

dah

tercapai

ha

ha

ha

huahahahahahahaha

rupanya camni rupa kat dalam tu
rupanya budak pakai baju sekolah takbole masuk

ohh

camtu rupanya

hahahahhahaha

annoying nya tulis camni

hahahahahahahahahahahahahahahaha



















Aku main ni. Uwaahhh. Syoknyaa. Obviously, ni pun first time jugak xD besttt

em

aku dapat no 4 xD


1 token = 50 sen

1 game = 2 tokens



weolls main sekali round jaaaaa




pastu pegi duduk sini.
pastu pegi tutti frutti.




pastu balik.
pastu gembira.


wuu T_T


bila nak jumpa Izzati ni lagi hah








hmm aku rasa aku patut post ni sekalii

Ni la cheesecake tu. Blueberry cheesecake. Kepada diri aku di masa depan, lain kali jangan lupa letak oat dengan pecan kat crust dia lagi. Sedap woii Ni resepi, 5 Ingredients Cheesecake Recipe


"Many people will walk in and out of your life, but only true friends will leave footprints in your heart."






No comments:

Post a Comment