Monday, November 10, 2014

Semalam

Lepas amik gambar ni, baru aku perasan ada sign no photography kuikuikui yang macam ni xD
Tak belipun tiara ni. Takde duit. Rm35 T_T haha

Pastu adik aku ada bagi cincin. Dia cakap belated birthday gift. Sebulan lagi dah tahun depan tau. Masa berlalu pantas je. Pejam celik pejam celik dah sampai akhir tahun. Aisehh.

Gambar ni nampak lawa ek. haha. Dalam kedai tu banyak sangat lampu. First time aku masuk, sakit mata tapi lama-lama dah adapt. Hehe.

Cuba cari benda tersembunyi. Orang tersembunyi sebenarnya. Takpun budak tersembunyi :v 
Dia cakap, "Syasya pun princess jugak. Macam Jirahh". Hahahah

lol


Comelnyaaaaaaaaaaaaa


Aku tak tau la tapi antara banyak-banyak perhiasan perempuan, cuma cincin yang aku suka pakai. haha. boleh tahan la suka. kalau teringat nak pakai aku pakai la. Gelang takpun rantai macam semak sikit. Rasa macam anggota badan ni kena ikat takpun cekik. haha. Kalau subang boleh tahan lah. Taraf dia rendah sikit dari cincin xD

Sebelum ni aku pernah beli cincin juga tapi dia macam bulky sikit. Macam lelaki punya. Tapi aku suka. Huehuehuehue <3


 
Pergi MPH, lepas tu mak aku cakap boleh beli satu buku and this is my choice, "Kamus Lengkap Jepun" by Takahashi & Zainudin. lol teringat dekat kawan aku. Nama dia Syahmi Zainudin xD Rasa macam orang besar sebab banyak-banyak benda pergi pilih kamus. lolololololol


No comments:

Post a Comment