Friday, July 25, 2014

Tiada Kepala

Halo. Ni first time aku tulis blog guna henpong. Huehuehuehue. For the first time in forever~ Ecehh.. Aku tengah buhsan ni so aku ingat nak post ni sebelum hari raya. Hikhikhik. Ye. Sebelum hari raya.. :D
Benda ni berlaku lebih kurang 4 atau 5 bulan yang lepas. Aku rasa masa bulan 2 atau 3 kot. Lepas bespreng aku pindah g mrsm~ T-T
Masa tu waktu laaaaaassstttt sekali.. dah nak balik daa.. aku tengah dok nyanyi nyanyi~ biasa letew kalau masa dah nak balik memey ah mood happy semacam..Budak sekolah yang normal pasti akan memahami perasaan aku ni.
Aku duduk dekat tempat idaman aku, bukan depan sangat bukan belakang sangat tapi kat centre pastu jauh sikit dari kipas (aku dapat duduk kat seat tu kejap ja.. pastu cikgu pegi pindahkan aku kat depannnnnnnn sekali pastu beberapa minggu yang lepas.. 2 minggu yang lepas, cikgu pindahkan aku duduk belakangggggggggg sekali.. aku rasa aku takkan ada chance nak duduk kat tempat tu T_T) kau yang tengah baca ni doakan untuk aku tau supaya tahun depan aku boleh duduk situ.. ufufufufufu
Kejap. Iklan. Sakit jantung aku dengar dorang ni main mercun (╬▔^▔)
Pastu sambil nyanyi tu aku dok tengok tengok classmates aku~
Alaa, aku cuma pusing pusing pandang semorang..
Tengah happy happy tu tetiba aku nampak something
Aku terus berhenti menyanyi
Mulut aku dah tak terkumat kamit lagi menyanyi perlahan dengan lirik yang entah pape
Jantung aku macam berhenti sedetik (sesaat tu macam lama sangat la)
Angin yang mengusap kulit aku terasa kasar macam menampar
Ada peluh peluh dingin dekat dahi aku
Aku nampak apa?
Aku nampak sesuatu. Dia boleh dikatakan macam seseorang jugak tapi. Dia takde kepala.. Dia warna hitam. Dia macam bulu bulu sikit. Dia diri dekat belakang belakang tepi tepi hujung hujung ._.
Desk mate aku kat sebelah tanya.. ''oi. Kau dah kenapa? Apsal pucat sangat muka kau?'' "Oi apsal?'' "Tetiba ja kau ni?'' "Apsal tetiba diam?"
Aku tunjuk ah benda tu... .. .
Ehhh.. なんですか apsal tetiba  ja benda tu dah ada kepala haaa.. ehhhhh
Oh. Tu one of my classmate senanye. Mystery terungkai~ hhaha
Dia tengah tundukkan kepala lepastukan waktu tu kan tengah hari.. dia membelakangkan cahaya so kalau dari tempat duduk aku memang aku nampak dia tu gelap ja. Lagipun kan angin tengah swushhhhh swushhhhh tu aku macam... hahahaha semacam sikit~ (*´罒`*)
Hehe
Aku dah nampak the truth, aku jawab jela soklan kawan aku tadi.. tadi aku nampak ni, aku ingatkan ni, rupanya dia ni senanye ni, sebab ada ni, ni, dan ni.
Pastu dia gelak pastu dok menganjing aku pastu g cerita kat classmates lain ╮(╯-╰")╭
Ele aku tak kisah pun la. Huahhaha.
Dahla. Ni ja yang aku nak share. Pengalaman yang entah pape. Haha. Tapi en aku penah TERnampak yang 'tu' kat sekolah. Tapi taknak cerita ah :D sebab tak syok ah. Hehe.
Senanye tak elok tau baca benda benda yang cenggini. Ish ish ish.
Aku nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua Muslim dan Muslimat di seluruh pelusuk dunia.
Jangan lupa doakan saudara saudara kita dekat Palestine. " Ya Allah, kau bantulah saudara saudara kami di Palestin dan di seluruh dunia ini. Kau berikan la kami kemenangan."
Jangan ngada ngada nak beriye main mercun.
Jangan nak terlebih makan. Ingat berhenti sebelum kenyang tau.
Jangan lupa maafkan aku kalau aku ada buat salah. Aku sebagai insan biasa memang tak lari dari buat kesilapan (dan kejahatan. Huahaha *gelak jahat yang macam dalam movie*). Sorry tau. Walaupun kau tak kenal aku sekalipun.
Kbai. ヾ(´。••。`)ノ

No comments:

Post a Comment