Thursday, April 23, 2015

Burger Arnab

                                                            






















Komen aku;








TAPI
dia sedap tapi takla sampai tahap sedap SANGAT
hahahahahahaha





























Lepas aku buka ni adik aku cakap,

"Oh, nampak normal jugak eh burger kau ni. Aku ingat bila kau bukak nampak kepala arnab dengan roti."




ish hahahaha


Macam ni ceritanya. Pada suatu malam, tiba-tiba aku ternampak kedai burger idaman aku yang dah lama gila tak bukak. Hahahahahahaha lama gila kau tau tak

Apa lagi aku pegi jelah order.



"Bang, nak burger arnab bole?"

"Eh, bole la."

"Tapi saya amik pukul 10 nanti lepas habis kelas."

"Ow oke oke. Tapi jangan tipu tau."

"Ye, janji. Tak tipu. Hahahaha."
*pastu aku blah 

"Dik, jangan lupa tauuu."
*dia cakap waktu aku otw nak blah

"Yee. Babai."
*aku toleh pastu aku lambai perpisahan xD

*dia lambai balik kakakakaka











Harga dia RM5

ni first time aku makan burger arnab

akupun dah lama gilaaaaa
teringin nak makan








Ramai yang tanya rasa dia macam mana tapi aku sendiri pun taktau nak describe macam mana.
dia lain sikit. lain yang sedap. pelik sikit. pelik yang sedap. entah lah. Kau beli la sendiri kalau nak rasa. Tapi tak ramai yang nak makan sebab orang kata arnab kan comel gebu lembut kenapa nak makan? Entah la. Aku teringin xD



Waktu aku nak pegi amik burger tu,

"Haa datang pun ingat tak datang."

"Kan dah kata, tak tipu."

"Nah."
*hulur makanan

"Terima kasih."

"Nanti datang lagi tau."

"Ye, InsyaAllah. Babai."
*lambai tangan lagi

"Baaaiii."
*lambai jugak











meow
bunyi arnab cemane eh















No comments:

Post a Comment