Thursday, April 09, 2015

Baby Boncet


Boncet dah ada   BABYYYYY


:D

:D

:D

:D

:D

Aku ingat lagi masa dia tetiba je datang rumah lepastu buat macam rumah sendiri. 


Nama Boncet tu adik aku yang bagi. haha
tapi waktu tu Boncet tu tengah pregnant lagi kot
katanya bila boncet da beranak,
nama dia jadi Pancit
haha


budak sangat ._.



Nama Boncet tak jadi nak tukar sebab
lepas beranak pun perut dia besaq lagi xD





Tarikh: 5 April 2015



Aku tak ingat la bila waktu dia,
aku takde tengok pun dia beranak 
(kalau tak aku dah upload da video dia beranak haha)

Tetiba je pagi tu adik aku kejut aku dari dibuai mimpi
tipu. Takde mimpi pape pun.



"Wehh bangunnn!"

"Mende"

"Boncet da beranaakk"

"Whaaaaaatttttt"



Masa tu aku terus segar dari ngantuk hahahahaha


Kalau tak silap waktu tu cam 2 pagi lebih
Aku amik gambar ni dalam pukul 2.38 pagi cenggitu





Aku teringat lagi waktu pukul petang tu,
adik aku tanya


"Bila la Boncet nak beranak?"


Aku ada jawab,

"Malam ni."



Tak sangaka betul en. huahahahaha
Takla betul sangat pagi tu senanye

Lagipun lebih kurang 9, Boncet macam dah start ada pendarahan
ecehhhhhh



oh yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ada 2 ekor jaa







Aku ada tanya Syasya,

"Sya, Boncet kan kucing Sya. Syasya nak bagi nama dia apa?"

"Ni nama dia Adik. yang satu lagi nama dia Batrisyia. Boncet mama."

"Betul ke Sya nak bagi dia nama Batrisyia. Tu kan nama Sya."

"Aa. Ni Adik. Ni Batrisyia."

"Ow oke. Hahahahahahahahahaha. Suka hati"



























































































































Aku semalam (9/4/2015) masa aku baru balik dari CIP KPS tu. Adik aku kata yang macam stripy tu mata dia dah mula bukak. InsyaAllah nanti aku upload bila dia dah bukak mata. Hehe.








No comments:

Post a Comment