Wednesday, November 05, 2014

Merdeka Raya 2014 :D

Aku taktau la tapi malam ni rasa macam nak post banyak banyak.. haha
Masa merdeka raya tahun ni, tarikh: 23/08/2014 , ada pertandingan koir~
kelas iolls, 4UTM join youu hahaa. Sebenarnya campur-campur kelas lain jugakk.
Nyanyi lagu Here in My Home ;D
Bestnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bila teringatt


Ni masa salah satu practice ~.~



Sebenarnyakan ada video. Kalau aku terjumpa nanti update dekat sini~

UPDATE: Kalau tak bole play, tekan sini.
 




Kawan-kawan ex SMK Desa Skudai pun ada join juga sebab waktu tu dorang pun ada cuti. 
Best ah weh dapat jumpa kawan lama T_T


Aku taktau la apsal aku nampak pendek. Aku tinggi sebenarnya. Hohoho.


Waktu ni aku pakai baju tu sebab untuk persembahan sajak. Gila ah. Sajak wehh. Ni first time buat persembahan sajak. Sebelum ni pernah join pertandingan sajak masa Form 2 tapi aku kalah. Kahkahkah. Tapi syokla tengok orang lain bersajak ~.~

Persembahan tu nak buat tema 1 Malaysia. Aku jadi Chinese, Syahira Nadia jadi Indian, Julia jadi Malay. Ada gambar kitorang bertiga tapi ada dekat laptop sekolah laa.. Kalau rajin nanti aku upload haha.

UPDATE: Dah dapat gambar tu. Hohoho.

Yay. Nampak tak aku tinggi sebenarnya :D




Kitorang dapat nombor 3. Hahahaha. Oi manada aku tamak pegi bawak balik rumah hadiah pastu buat hak sensorang xD Aku bawak balik, susun-susun pastu esoknya pegi distribute dekat mereka yang terlibat~ lewl



Ada pertandingan menganyam ketupat pastu aku dapat nombor 2. Aku sebenarnya tak ingat sangat nak buat ketupat. Tau cuma ingat-ingat lupa. Lebih kurang pukul 1 takpun 2 pagi, aku mintak mak aku aku ajar macam mana nak buat. Haha. Mak aku ajar first step ja pastu baru teringat steps yang lain. Lewl. Tak sangka boleh dapat nombor xD

Hadiah dia benda alah ni. Haha. Macam bag yang macam fail. Oh aku taktau macam mana nak describe gahahaha. Banyak berbudi pada aku sebab aku selalu bawak dia pergi kelas tambahan. Sayang awak ketat-ketat. lol.

Facebook aku dah delete, Twitter dah deactivate, instagram dah uninstall. Haha. So aku layan Blogger jelah. Aku lagi suka Blogger sebab orang tak main sangat. Aku tak rasapun schoolmates takpun orang yang aku kenal boleh jumpa blog aku. Huahahahahaha. Aku selalu nak post something tapi hesitate lepastu last-last aku tak jadi nak post. Haha. Tapi kalau kat Blogger aku rasa lebih secure. Hehe.

Credit kepada kawan-kawan yang dok Whatsapp and share gambar masa tu <3
Kebanyakan gambar dekat sini orang lain punya ;3







No comments:

Post a Comment