Friday, November 21, 2014

Happy Birthday Cikgu Fadzli

Allah selamatkan kamu~
Allah selamatkan kamu~
Allah selamatkan Cikgu Fadzli~
Allah selamatkan kamu~

Happy birthday to you~
Happy birthday to you~
Happy birthday to Cikgu Fadzli~
Happy birthday to you~

Otanjoubi omedetou~
Otanjoubi omedetou~
Otanjoubi omedetou~
Otanjoubi omedetou~
(Yang ni nyanyi macam lagu besday biasa ja)

Aku sebenarnya nak tulis lagu birthday Indonesian punya yang macam Upin Ipin punya tapi macam malas nak cari T_T Alaaa yang Susanti nyanyi tuu tapi aku tak ingat la canne dia nyanyi.. .. .  .   .


Sebenarnya kek ni ada macam coklat pusing pusing tu kat atas dia.. haha apa entah nama dia tapi sebab aku lambat pergi amik gambar.. dapatlah hasilnya yang cenggini. Nanti kalau aku rajin aku minta lah dekat kawan aku yang before potong punyaa. Kalau rajin la '-'

yang ni dorang tula. Dorang suruh amik gamba. Bentuk tie katanya.



No comments:

Post a Comment